Perchè avemu bisognu di a funzione di limitazione di l'esportazione
1. In certi paesi, i rigulamenti lucali limitanu a quantità di a putenza PV pò esse alimentata à a reta o ùn permettenu micca alimentazione, mentre chì permettenu l'usu di l'energia PV per l'autoconsumu. Dunque, senza una Soluzione di Limitazione di l'Esportazione, u sistema PV ùn pò esse installatu (se ùn ci hè micca permessu di alimentazione) o sò limitati in dimensione.
2. In certi spazii, i FIT sò assai bassi è u prucessu di applicazione hè assai cumplicatu. Allora alcuni di l'utilizatori finali preferiscenu aduprà l'energia solare solu per l'autoconsumu invece di vende.
Tali casi anu guidatu i pruduttori di l'inverter à truvà una soluzione per u limitu di putenza d'esportazione è di esportazione zero.
1. Feed-in Limitation Operation Esempiu
L'esempiu seguitu illustra u cumpurtamentu di un sistema 6kW; cù un limitu di putenza di alimentazione di 0W - senza alimentazione in a rete.
U cumpurtamentu generale di u sistema di esempiu in tuttu u ghjornu pò esse vistu in u graficu seguente:
2. Cunclusioni
Renac offre una opzione di limitazione di l'esportazione, integrata in u firmware inverter Renac, chì aghjusta dinamicamente a produzzione di energia PV. Questu permette di utilizà più energia per l'autoconsumu quandu i carichi sò alti, mantenendu u limitu di l'esportazione ancu quandu i carichi sò bassi. Fate u sistema zero-export o limità a putenza d'esportazione à un certu valore stabilitu.
Limitazione di l'esportazione per l'inverter monofase Renac
1. Cumprate u CT è u cable da Renac
2. Installa u CT à u puntu di cunnessione di a reta
3. Stabilisci a funzione limitu di l'esportazione in inverter
Limitazione di esportazione per inverter trifase Renac
1. Acquistu smart meter da Renac
2. Installa u metru smart trifase à u puntu di cunnessione di a reta
3. Stabilisci a funzione limitu di l'esportazione nantu à l'inverter