NEWS

L'inverter ibridu di RENAC Power ottiene a registrazione INMETRO

RENAC Power hà presentatu a so nova linea di inverter ibridi monofasi d'alta tensione per applicazioni residenziali. U N1-HV-6.0, chì hà ricevutu certificazione da INMETRO, secondu l'Ordinanza N ° 140/2022, hè avà dispunibule per u mercatu brasilianu.

巴西认证

 

Sicondu a cumpagnia, i prudutti sò dispunibuli in quattru versioni, cù putenzi chì varienu da 3 kW à 6 kW. I dispusitivi misuranu 506 mm x 386 mm x 170 mm è pesanu 20 kg.

 

"L'efficienza di carica è di scaricamentu di a batteria di a maiò parte di l'inverter di almacenamentu di energia di bassa tensione in u mercatu hè di circa 94,5%, mentre chì l'efficienza di carica di u sistema hibridu RENAC pò ghjunghje à 98% è l'efficienza di scaricamentu pò ghjunghje à 97%", disse Fisher Xu, direttore di produttu in RENAC Power.

 

Inoltre, hà enfatizatu chì N1-HV-6.0 supporta 150% di putenza PV oversized, pò funziunà senza batteria, è presenta MPPT duale, cù una gamma di tensione da 120V à 550V.

 

"In più, a suluzione hà un sistema di rete esistente, indipendentemente da a marca di stu inverter in rete, l'aghjurnamentu di firmware remota è a cunfigurazione di u modu di travagliu, supporta a funzione VPP / FFR, hà una gamma di temperatura operativa da -35 C à 60 °C. C è a prutezzione IP66 ", aghjunse.

 

"L'inverter ibridu RENAC hè assai flessibile chì travaglia in diversi scenari residenziali, selezziunendu da cinque modi di travagliu, cumpresu u modu d'autousu, u modu d'usu forzatu, u modu di salvezza, u modu di putenza in usu è u modu EPS", cunclusu Xu.