U novu sistema di almacenamentu di energia all-in-one di Renac Power per l'applicazioni cummerciale è industriali (C&I) presenta un sistema di batteria di fosfatu di ferru di litiu (LFP) 110.6 kWh cù un PCS 50 kW.
Cù a serie Outdoor C&I ESS RENA1000 (50 kW/110 kWh), i sistemi di almacenamentu di energia solare è di batterie (BESS) sò assai integrati. In più di u piccu di rasatura è di riempimentu di valle, u sistema pò ancu esse usatu per l'alimentazione d'emergenza, servizii ausiliarii, etc.
A bateria misura 1.365 mm x 1.425 mm x 2.100 mm è pesa 1,2 tunnellate. Veni cù una prutezzione esterna IP55 è opera in temperature chì varianu da -20 ℃ à 50 ℃. L'altitudine operativa massima hè di 2000 metri. U sistema permette un monitoraghju remoto di dati in tempu reale è u locu di difetti di pre-allarme.
U PCS hà una putenza di 50 kW. Havi trè traccia di u puntu di putenza massima (MPPT), cù una gamma di tensione d'ingressu da 300 V à 750 V. A tensione massima di input PV hè 1000 V.
A sicurità hè a preoccupazione primaria di u disignu di u RENA1000. U sistema furnisce dui livelli di prutezzione attiva è passiva di u focu, da u pacchettu à u livellu di cluster. Per prevene a fuga termica, a tecnulugia Intelligent Battery Pack Management furnisce un monitoraghju in linea di alta precisione di u statutu di a batteria è avvisi puntuali è efficaci.
RENAC POWER hà da cuntinuà à l'ancora nantu à u mercatu di l'almacenamiento d'energia, aumentà u so investimentu in R&D, è mira à ottene emissioni zero di carboniu u più prestu pussibule.