U dopu meziornu di u 30 di maghju, Renac Power Technology Co., Ltd (RENAC), inseme cù Wuxi LE-PV Technology Co., Ltd (LE-PV) è l'Associazione Australiana Smart Energy Council, hà tenutu l'O & M Intelligente Sino-Australian. Salone di piattaforma in Suzhou.
À l'avvenimentu, u direttore di supportu tecnicu di LE-PV hà spartutu l'ultima versione di a piattaforma di monitoraghju è mantenimentu di a centrale fotovoltaica LE-PV cù i clienti di a delegazione australiana, è hà dimustratu in dettaglio e funzioni di alarme di centrale elettrica, sistema di spedizione è operazione. e forme di rapportu di mantenimentu. Sicondu l'intruduzioni, à traversu u modulu di acquisizione di dati sviluppatu in modu indipendenti da LE-PV, a gestione remota centralizzata di e plataforme in linea pò migliurà efficacemente l'efficienza di a gestione di e centrali elettriche, assicurà u funziunamentu sanu di e centrali elettriche, migliurà a generazione di energia è u sistema di dispatch intelligente. pò ancu riduce in modu efficace i costi di operazione è mantenimentu.
Cù a migliione cuntinua di e novi esigenze di gestione di l'energia, LE-PV pò ancu furnisce servizii di sviluppu persunalizati. À u Salone, dimustrà a piattaforma cumplementaria multi-energetica sviluppata da Levo per un cliente maiò, a funzione innovativa di Levo nantu à a piattaforma di gestione multi-energia hè dimustrata in dettaglio.
À u salone, u direttore di vendita di RENAC hà ancu spartutu cù i membri di a delegazione australiana l'ultime tecnulugia di l'inverter di almacenamiento d'energia. Attraversu a capiscitura, i clienti di a delegazione australiana anu manifestatu una grande appruvazioni per i prudutti di almacenamentu di energia di RENAC. John Grimes, presidente di l'Associazione Smart Energy Council, hà ancu spartutu cù tutte e persone e prospettive di u mercatu australianu di almacenamiento di energia.
Dopu à l'avvenimentu, a Cena di Reception hè stata in a zona di prato di l'hotel classicu cinese.