Da u 14 à u 16 di ghjugnu, RENAC POWER presenta una gamma diversa di prudutti d'energia intelligenti à Intersolar Europe 2023. Copre inverters PV legati à a rete, prudutti d'energia intelligenti integrati cù carica solare monofase / trifase, è i più recenti all- sistema di almacenamentu di energia in-one per applicazioni cummirciali è industriali (C&I).
RENA1000 C&I prudutti di almacenamentu di energia
RENAC hà lanciatu a so ultima soluzione C&I questu annu. U sistema di almacenamentu d'energia all-in-one per applicazioni cummirciali è industriali (C&I) presenta un sistema di batterie di fosfatu di ferru di litio (LFP) 110 kWh cù un inverter 50 kW, assai adattatu per scenarii d'applicazione fotovoltaici + almacenamiento pussibuli.
A serie RENA1000 hà assai benefici, cumprese a sicurezza è l'affidabilità, l'efficienza è a cunvenzione, l'intelligenza è a flessibilità. I cumpunenti di u sistema includenu batterie PACK, PCS, EMS, scatula di distribuzione, prutezzione di u focu.
Prudutti di almacenamentu di energia residenziale
Inoltre, i prudutti di almacenamentu di energia residenziale di RENAC POWER sò stati ancu presentati, cumprese ESS uni / trifasi è batterie di lithium d'alta tensione da CATL. Fighjendu nantu à l'innuvazione di l'energia verde, RENAC POWER hà presentatu suluzioni energetiche intelligenti d'avanguardia.
Caricatore AC 7/22K
Inoltre, u novu caricatore AC hè statu presentatu à Intersolar. Pò esse usatu cù sistemi PV è tutti i tipi di EV. Inoltre, sustene a tarifa intelligente di u prezzu di a valle è l'equilibriu dinamicu di carica. Carica EV cù energia 100% rinnuvevule da u surplus di energia solare.
RENAC si concentrerà nantu à l'avanzamentu di u prucessu neutru di carbonu in u mondu, accelerà a R&D è l'avanzamentu di l'innuvazione tecnologica.